Dansföreställning 2011

Är hemma från föreställningen nu! Den första gick hyfsat bra, men som tur var gick den andra bättre. Det var så himla kul, men tråkigt att inte träffa alla och dansa igen för ens till hösten. Jag ska i och för på dansläger i sommar, så sjukt taggad! Pappa har grillat, så nu ska jag kila iväg och äta fläskfilé med potatissallad. Mums!
Hoppas ni har haft en fin dag!
/Sofia
Är nu hemma från årets dansföreställning. Den första föreställningen gick hyfsat, men som tur var gick den andra bättre. Den var så himla kul, men tråkigt att inte få träffa alla och dansa för ens till hösten. Jag ska i och för sig på dansläger i sommar, taggad!! Pappa har grillat, så nu ska jag kila iväg och äta fläskfilé och potatissallad. Mums!
Hoppas att ni har haft en fin dag!
/Sofia

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


URL/Blogg-adress:


Kommentar: