Skolavslutningen

Hade en underbar avslutning i onsdags! Det började med den årliga avslutningen i gympasalen. Sedan umgicks vi i klassen, åt tårta och fick våra betyg. Efter det sa vi hejdå och sedan gick jag, Annie och Anja hem till Anja. När vi varit hos Anja en stund gick vi tillbaka till skolan och kollade på niornas avslutning. Sen åkte vi hem till mig och fixade packning inför kvällen. Mamma körde oss till Rebecka, där vi var ett gäng som grillade. Det blev både skratt och tårar. Mycket trevligt! Vid tolv någon gång åkte jag, Annie och Anja hem till Annie för att se på deppfilmer och möla i oss ben&jerry glass. Riktigt så blev det inte, utan vi satt uppe och pratade istället. Somnade sedan gott och sov till 11.45 (rekord!!). Tack till alla som gjorde min dag!


































Tog massa mer bilder, men denna bild på Evelinadenfina får bli den sista jag lägger upp!
KRAM


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


URL/Blogg-adress:


Kommentar: