Dansvecka

Dålig uppdatering, men har faktiskt en anledning. Det är ju SOMMARLOV! Har knappt hunnit att tänka på det förens idag, men gud vad gött det är att inte ha några läxor, prov och att inte behöva gå till skolan varje dag. Frihet kallar jag det! Mitt lov har börjat riktigt bra, med sällskap av fina människor och mycket dans. Jag har denna veckan varit på kulturskolans dansläger, där Mathias Singh och Emilio Perrelli var våra lärare. De jobbar bl.a. som koreografer till Melodifestivalen och har jobbat med flera olika artister. De var så sjukt grymma! Har lärt mig massa nya saker och hoppas att jag får dansa med med dem snart igen. Har träningsvärk som bara den, men det var det helt klart värt! Har också fått för lite sömn denna vecka, men det tänkte jag sova igen i natt. Vi hörs!
KRAM



Tog tyvärr inga bilder, så det fick bli en googlebild på Mathias istället.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


URL/Blogg-adress:


Kommentar: