“Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving"

Hej! I fredags var jag som sagt med Antonia. Vi bakade, pratade och hade det trevligt. Saknar henne redan! I lördags var jag med familjen  på smögen och käkade räkor och kräftor. Sen gick vi lite på smögenbryggan och kollade runt i affärerna. Mysig dag helt enkelt! I går träffade jag Agnes och snackade lite samt såg Linas kvällsbok!

Idag får vi se vad dagen har att erbjuda, men jag tänkte i alla fall hjälpa mamma med några saker. Nedan får ni lite bilder från i fredags. Kram















Kommentarer
Victoria. :)

Vi måste träffas någon dag, väldigt snart!!<3

2011-08-08 12:19:33
URL: http://victoriathorebriing.blogg.se/
Sofia

Absolut! :D<3

2011-08-08 16:10:16
Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


URL/Blogg-adress:


Kommentar: