+

Åh, vad härliga de senaste dagarna har varit! Har  stekt och badat som tusan, varit på smögen och träffat lite barndomskompisar + gudmor. Värmen gillas STARKT! Men självklart ska det bli regn nu framöver, så jag antar att detta är den sista sommardagen. Nej, nu ska vi tänka positivt! Det är faktiskt mysigt med lite regn, men hoppas grymt mycket på fler sommardagar i år. Nu är det en promenix som gäller för mig och mammsen och sen blir det förhoppningsvis en bra film. På tal om film så att jag sjukt taggad att se Linas kvällsdagbok, eftersom jag precis läst klart första boken. Någon som har sett den och har en åsikt? Jag tyckte i alla fall om boken och är käääär i Ivar, haha! Blev det efter att jag kollat på trailern, herregud säger jag bara! Så himlans gullig! Gillar hur de beskriver honom i boken också, alltså hur han är. 

I morgon ska jag till Trollhättan för att umgås med Antionia. Det var väldigt länge sen så det ska bli trevligt!
Ha de!
KRAAAAM!



Detta är lås vid kinesiska muren där olika par har skrivit sina namn på och detta gör de för att visa att de låser fast sin kärlek. Så himla gulligt tycker jag!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)


URL/Blogg-adress:


Kommentar: